Info på e-post

Vi sender ut endel info om ulike aktiviteter og ting som skjer på speidermøtene på e-post. Får du ikke slik info tilsendt på e-post? Ta kontakt med gruppeleder Christiane (kontaktinfo) slik at vi får registrert korrekt e-post adresse til dere.

Generell foreldre info

I vedlegget her finnes generell info til foreldre. Denne infoen pleier å bli sendt ut ved semesterstart.

Spond

Vi har tatt i bruk appen Spond for våre aktiviteter og for å registrere hvem som kommer på speidermøtene. Mer info om Spond finnes her. Dersom dere ikke har mottatt invitasjon til Spond, ta kontrakt med Lene (kontaktinfo).

Medlemsblader

Norges KFUK-KFUM-speidere har to medlemsblader, Speiderbladet og Lederforum.

Speiderbladet er bladet for alle KFUK-KFUM-speidere. Enten du er oppdager, stifinner, vandrer eller rover har speiderbladet noe for deg! Speiderbladet kommer ut fire ganger i året, og innholder turtips, reportasjer og mye annet spennende lesestoff for speidere i alle aldre.

Lederforum er bladet for alle KFUK-KFUM-speidere over 14 år. Enten du er patruljefører, rover, leder eller voksenmedlem finner du lesestoff som angår deg. Lederforum kommer ut fire ganger i året, og innholder informasjon om viktige ting som rører seg i organisasjonen, reportasjer, tips til bruk i speiderarbeidet, informasjon om programmet og mye annet.

Får du ikke tilsendt medlemsblad i posten? Ta kontakt med gruppeleder Christiane (kontaktinfo) slik at vi får registrert korrekt postadresse.

Vi har en egen facebokside der vi deler stort og smått fra møter og turer. Lik siden vår her.

Nyttige speidernettsteder

Speiderbutikken